Helt vanlig onsdag

Jag sitter här på Koster, med ett vinglas i min hand. Det är ingenting jag måste - men det hjälper mig ibland.

Idag tog vi tidig helg. Eller iallafall jag, Fredrik får åka med båten in imorgon bitti igen och jobba. Vi sitter just nu med varsitt glas gott att dricka, med en sprakande brasa i bakgrunden och andas in lugn.

Imorgon blir det mycket egentid, och den ska spenderas på bästa tänkbara sätt.. På hästryggen hoppas jag få en fin strandtur i värmande sol, och sen ska det promeneras och fotas massa kosternatur. Längre fram ska det bakas och lagas mat inför kvällen. Då kommer Fredrik tillbaka och har med sig min underbara, efterlängtade Johanna och hennes Anders. Sen har vi en lång härlig helg tillsammans för att bara umgås och trivas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0