Fredag!

Imorse bestämde jag mig för att detta skulle bli en bra dag.. - En härlig fredag
.
♥ Vädret var på min sida och solen lyste, en bra början!
.
Idag: Tog en kamp med branta trappor, upp och ner, upp och ner.. osv.
Gjorde ordning hemma, gjorde ordning mig själv - Gick ner mot stan.
Mötte pappa och Fredrik och vi åt god lunch tillsammans :)
Sen fick jag träffa Julia och sitta på en solig uteterass och dricka latte! Gosigt.
Strosning i stan, sedan tog jag mig hem igen.
Nu: Bästaste téet, äppelpaj och jobbletande hemma!
Ikväll: Drinkar och god fruktbricka hemma, sedan ner till stan tillsammans med mitt hjärta och fler och äta gott!

Tror allt att jag ska lyckas med min dag - Min härliga fredag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0