Vad är det?..

.. Tro mig, jag vet inte. Men jag orkar bara inte.
Jag vet inte varför, men jag vill inte, jag klarar det inte.
Jag vill inte vara självdestruktiv och tycka synd om mig själv, jag vill bara veta vad jag kan göra för att få det att försvinna.
Vill må bra - jag borde må bra. Att en sak är fel, medan otroligt många andra saker är så rätt, borde inte göra sånhär skada.
.
Är nog svårt att förstå, men det går bara inte att rycka upp sig. Vissa saker hjälper, för en stund. Jag kan glömma, förtränga och få annat på tankarna.
- Hade jag inte haft de små stunderna vet jag inte vart jag hade tagit vägen'
.
Det är ingens fel, jag har bara hamnat fel, och kan bara ta mig ur det själv.
Jag tänker inte stanna kvar sånhär. . Förlåt
.


Kommentarer
Postat av: J

Jag tror jag vet vad du menar, i princip rätt säkert.



Jag önskar att det fanns en vägbeskrivning som helt och riktigt visade vart man skulle gå för att komma rätt, - och jag önskar också att det fanns ett uppehållstillstånd som lät en stanna just på det stället man helst vill vara.



kanske mest av allt..



önskar jag att det fanns en returresa till den plats man trivdes bäst på ett visst ögonblick.



Men oftast är önskan på tok för bra för att vara sann.



Livet är en resa, ibland stannar vi till - och har en bra, eller kanske mindre bra stund på vägen. Det gäller bara att resa sig upp och fortsätta när man känner att man stannat för länge, eller helt enkelt kört ner i diket.



Målet är i alla fall alltid viktigast.

2011-08-04 @ 00:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0