äntligen..

.. lov.  Ligger i min säng och har precis blvit klar med det mesta jag borde hunnit göra ikväll, precis som vanligt. imorgon är det bara att skynda sig igenom de tre sista otroligt urtråkiga och långa lektionerna innan jag ska skynda mig med det sista, lite packning, städning o sånt. jonathan kommer och hämtar oss sen, så vi kan åka till ridningen. När allt det där är överstökat ska jag äntligen hem, bara ställa allting innanför dörren och lägga mig i min säng, då är jag hemma. sedan ska jag få tag i julia, vi ska laga en liten middag och sedan ska jag ännu en gång packa.. tidigt på lördag morgon ger vi oss iväg till tågstationen, vi ska till koster.  äntligen, du och jag på koster, äntligen.



En vecka lov, sedan tillbaka till skolan i två veckor, efter det är det praktik i två veckor så nära hem att jag slipper bo på skolan.. sen är det återigen skolan i två veckor, och efter det äntligen jullov. antar att det är enklast att tänka så, inte se detaljer eller gå in närmare på hur det kommer bli. bara tänka att det inte är så långt kvar nu .. men till vad egentligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0