we're meant to be like them.

Har precis sett 6 avsnitt av O.C, och kände att jag kanske borde göra något mer idag så jag inte fastnar helt och hållet, stannar där för länge så jag helt försvinner från den riktiga världen, som jag ju lever i.
jag vet att det måste vara en mening med allt, och jag vet att de fyra är som en visning på hur vi fyra skulle leva våra liv. personligheter och utseenden finns redan, det är bara att kunna leva rätt liv med, vilket är problemet. för allihopa, har hamnat helt fel, på fel plats.

Jag, Julia, Lander och Victor..

om det bara vore verklighet skulle vi leva det.


för även om det finns problem, som det tydligt visas, så är det alltid sånt som ordnar sig, t.o.m till det bättre i vissa fall, det är en problemfri värld där vi hör hemma. de lever vårat liv.. jämt när ens egen situation känns hemsk att ta tag i, så är det mycket lättare att fly in i deras, som skulle kunna stämma precis i minsta detalj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0