midsommarafton..

Allting verkade så perfekt inför imorgon, fredagen alla väntar på.. midsommarafton. Åkte upp till strömstad igår kväll, sov hos lander och nu ligger jag i min säng på koster medan alla de andra sitter där ute och har trevligt. Själv har jag mongohuvudvärk så jag knappt kan sitta upp. Just nu har jag inte alls lust att fira något överhuvudtaget, inte ens äta jordgubbar (!) . Just nu känns det mesta bara väldigt jobbigt, mest för att jag verkligen verkligen inte vill vara sjuk nu..

Tanken är att vi ska stanna här ute och äta midsommarmat, dansa runt midsommarstången och sen åka in till stan, ta oss bort till victor och sen vara där - vi fyra - så som det ska vara på just midsommarafton.  Att mitt som jag trodde skulle vara så långt "sommarlov" snart är över gör ingenting lättare.. att man dessutom ska behöva göra massa onödiga saker sista dagarna innan man ska börja jobba känns bara så meningslöst. Har jag inte väntat tillräckligt länge nu?

Snälla ge mig snart den sommar jag längtat så mycket efter..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0