2 dagar kvar.

Ne nu är jag verkligen så trött på de här. Jag orkar verkligen inte göra klart o lämna in alla miljoner grejor som jag är tvungen till. det spelar ju ändå ingen roll, när de man ger in de till ser det på helt fel sätt.
det känns som att hur mycket jag än sitter här nere i biblioteket och gör, så har jag ändå 7846355456 saker kvar att skriva färdigt och lämna in.
Men visst, det är bara 2 dagar till sen är det slut över tio veckor.. då borde man ju bara ge sig sjutton på att göra klart så mycket som möjligt nu. men jag orkar verkligen inte, jag hinner ju inte. jag vill bara lägga mig ute i solen, gå och bada, spela volleyboll och vara med bo o sandra nu innan vi åker ifrån varandra. men nejnej, jag kan ju sitta här istället, i ett mörkt rum med vinterljus (lampljus) och se ut genom fönstret på det jag vill ha. sommar..

image60


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0