det är över nu


Så var det över, första året.. med er. 

I'm thinking about you, and I remember everything..
I look at the ocean, but still I can't see anything but the three of us.
The time of open hearts, the time before the rest of life begins
The learn of who we are. What I'd give to be be there again.
Nothing was easy, but I would do it all again and never change a thing.
It's all about choices, but I couldn't watch you walk away without following.
It took me by surprise, but I felt so good to be alive. 
Sooner or later we'll come to the end of everything, but life goes on, 
twisting and turning forcing us through everyday until it's gone
And last I think I know, I miss you both..

För så är det, många gånger har man bara velat ändra på vad man gjort, velat hoppa av och undrat om man verkligen valde rätt plats..
Men de allra flesta gånger har det iallafall visat sig att man inte kunde hamnat mer rätt, med bättre personer, känt sig lyckligare än vad man gjort.. så är det åtminstone för mig. 

'different but together'

Jag vet att inget år kommer bli likadant, men det betyder inte att fortsättningen behöver bli sämre.. Sandrus och Bobo,  jag har haft det världsbäst med er, tack för att ni har ställt upp som ni gjort, längtar till augusti!






för visst har vi väl haft våra stunder ändå ? ;)

Kommentarer
Postat av: hehe bo , igen :p

asså jag råkade skicka min kommentar på fel :D men du får tänka i läsandet att det var åt detta :):P puss a la puss lovely

2008-06-25 @ 19:23:35
Postat av: Sandrus:D

va du tvngen at ta med bilden när man badar :p Hehe

2008-07-01 @ 19:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0