vet att det aldrig blir av..


image6
Hmm.. Jag är helt ensam i mitt rum, ligger i min säng och är rädd för att det ska börja låta i dörrarna och höras fotsteg från våningen över mig. Jag tänkte jag skulle förhindra det med att se en rolig film, hostel 2 passade inte så bra.. så det blev american pie, beta house, bara därför att jag och julia idag bestämde att den var helkass.
helt enkelt passade den perfekt för att klaga på och därför inte tänka på så mycket annat runtomkring. efter typ en tredjedel av filmen insåg jag att den verkligen inte är ett dugg bra nånstans, inte ens för att klaga på. jag tänkte ändå bara på allt annat som jag tänkte jag skulle göra de sista dagarna av detta jullov..
Det jag egentligen borde göra är att: läsa till provet i kretslopp, fortsätta fixa med rummet och läsa en engelsk bok..
Men nu är det så att jag inte är så bra på att göra det jag borde göra, om jag inte vet att jag har en galen press på mig, och en sån press känner jag inte av än så länge! 
just därför vet jag vad jag vill göra av lovet istället: imorgon när jag vaknar ska jag gå upp och äta min jordgubbsyoghurt, sen ska jag bädda, ta på mig varma träningskläder och ge mig ut och springa/gå. efter de ska jag hem igen, duscha och sedan göra en god sallad till mig själv. resten av dagen ska jag lägga på mig själv, en må-bra-dag helt enkelt, perfekt för mig! förhoppningsvis vill julia vara med mig också under tiden, för det är bara då jag är hela mig.. annars känns det som om halva jag är någon annanstans, vilket kan va jobbigt.
Jaaa.. de där lät ganska bra tyckte ja, men som sagt så vet man ju aldrig om det som jag säger blir av någon gång.. men man kan ju alltid hoppas på det bästa? =)

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0