2007

jag stör mig på att alla ska ha en massa listor med ointressanta saker som man gör i brist på annat.. därför va ja tvungen att va likadan för en gångs skull.. för att gå igenom 2007 (och lämna det) :


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Hmm.. flyttade hemifrån , till internat.
2. Höll du några av dina nyårslöften?
jag vet att jag och julia satt och skrev såna förra nyåret, men ja tror att vi tappade bort dem lika fort.. tror faktiskt inte ja följt något av det som kan ha stått där ändå.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
nja de skulle ja väl inte tro i alla fall.
4. Dog någon som stod dig nära?
Ne de tror ja inte, isf hade jag verkligen vetat de.
5. Vilka länder besökte du?
Italien, frankrike, marocko (afrika!), spanien. tackvare kryssningen..
6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
jag vet inte nån speciell sak, men överhuvudtaget klart man vill ha det bättre hela tiden..
7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
2/1, min och landers dag.
8. Vad var din största framgång 2007?
såna vet jag inte om jag nånsin gör.
9. Största misstaget?
vill jag faktiskt inte ens prata om.. undanlagt.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
faktiskt så har jag ändå varit ovanligt hel och frisk detta året, tror inte ens jag har mått såhär bra under ett år någonsin tidigare (:
11. Bästa köpet?
Hm, mat?
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Jag har ju lyckats lägga ungefär 15000 på fika såatt, det tar nog priset. :$
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
att jag många gånger ändå har känt att det funkat som det ska med de mesta saker.. har inte fattats något , och det jag har velat, har trots allt blivit så!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?

Oasismusiken.. och förmodligen alla nilsen/lind/fuentes/holm-låtarna sen i somras. Och såklart Patrick park- something pretty.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare, om man inte ränkar när man var liten.. den tiden var väl ändå klart bäst.
16. Vad önskar du att du gjort mer?
kan inte komma på nåt just nu, kanske "jobbat" på mig själv mera..
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
slösat bort alla pengar jag tjänade i somras.. det är något jag verkligen vill ändra på.
18. Favoritprogram på TV?
slutade se på tv förra året.
19. Något du önskade dig och fick?
En gitarr (:  att ha det mysigt, och det kan jag lova att jag haft..
20. Något du önskade dig men inte fick?
sådant finns väl alltid, och därför önskade jag mig inget utom en gitarr i julklapp. Men nu i efterhand tycker jag att ja va dum som inte önskade mig saker till rummet.
21. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
ärligt talat så kommer ja inte ihåg. Har för mig att ja va på koster med julia, lander och victor och gjorde inget speciellt.
22. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

om jag lagt in mina pengar på mitt kort istället för att slösa bort dem!
23. Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
vääldigt bekväm, inte speciellt snygg eller speciellt ful. men eftersom att jag har tyckt att det har känts meningslöst att engagera mig i det så är det så det blivit..  
24. Vad fick dig att må bra?
Lander och julia har fått mig att må bra i år! plus att det har funkat mkt bättre än ja trodde med att börja på nya skolan..
25. Vilken kändis var du mest sugen på?

Som alltid.. Liam gallagher ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0