1 år med dig.

Nu har det varit du och jag i ett helt långt år. och jag överdriver inte när jag säger att det verkligen varit det bästa året någonsin.. för att för en gångs skull så har jag inte bara haft det kul på simage5ommaren och inte tänkt på annat än den, utan denna gången har jag faktiskt haft det lika bra året runt, vilket jag aldrig trodde man kunde ha.
i ett år nu har jag känt mig betydelsefull och viktig för en annan människa, han heter Alexander. hela året har känts lätt och roligt att vara i.. tack för det älsklingsgosing!
Jag kan säga att just den här dagen, alltså andra januari, har jag längtat väldigt mycket efter. det var tänkt att vi skulle göra något riktigt speciellt av den, den skulle bli en minnesvärd dag.
Men,, som vanligt så blir saker och ting oftast inte som man tänkt sig. denna gången var inget undantag vill ja säga. halva dagen var jag med julia för att vi var tvungna att fixa en sak.. som jag inte egentligen vill prata om. men det var tur att vi gjorde det, för efteråt kom vi (iallafall jag) hem gladare är någonsin. sedan åkte vi ner, jag julia victor och lander till stan för att fika på café viskan.  just för stunden sitter jag i min säng med tända ljus runt mig och oasis "let there be love" i högtalarna.. ikväll ska jag och lander gå ut och äta, och sedan får vi se vad som blir av resten av våran dag.. jag tänker lyssna på liam gallaghers ord nu, jag ska låta kärleken visa sig.

och! JAG ÄLSKAR DIG LANDER! v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0