klippning..

Så var det gjort, avklarat frisörbesök. Det första hon säger när jag släpper ut håret ur klämman är: "om du ber mig klippa av det där, så kommer jag vägra."
Jaha.. det var väl bara att låta bli det då.. så det blev bara 7 cm kortare, o en ny lugg. skönt iallafall med hela o fina toppar nu (:

 
hon tyckte jag skulle kolla efter hårmodelljobb hos Kérastase, men halå eller, det skulle aldrig funka.

Nu är de bara två dagar kvar på praktiken, sen bär det av till strömstad över helgen och sen tillbaka till skolan =).
Praktiken på zoologiska har vart jättebra, kanske har vart lite lite o göra ibland o lite rörigt, för jag inte vet vad som behövs göras o så , men annars.  vill bara ta med min lilla fluffboll hem , min lille guster.   
aja, det finns mycket man vill.. tänk om man ändå bara kunde göra något åt det med?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0